שלוש זה מספר קדוש - זה מתחרז ואומר הרבה מאד,
לגבי הצורה אשר בעזרתה הכול קורה כאן מסביב, כי זה לא אחד מוחלט וגם לא רק דבר והיפוכו, למטבע יש 3 צדדים וצד-3 מלא קווקווים לעיוורים ואנחנו נוטים לעיוורון כאשר אנחנו מתבקשים להבחין בצד השלישי הקיים בכול הדברים, כי יש לנו נטייה לראות פנימה ולהסתכל החוצה
על טוב ורע ובעד ונגד, וכאשר זה מגיע לכוח השלישי אנחנו מתבלבלים. בכוח השלישי טמונה עוצמה קדושה חזקה ומיוחדת המאחדת את כל הדברים.
שלוש
השלוש בהופעה
החוק השלישי - הינו דבק המחקר
של האחד נדבק לשני
המטרה המשותפת המתקדמת לנצחי
הנמצאת בקדקוד המשולש המחבר העילי
בין הקוטביות החוק השלישי
מופיע בהיבטים של כל הדברים הקיימים
חוק החיבור המקודש
בין כל דבר ל, הכול
בין זכר לנקבה היולדים
ובין החם לקר המתערבלים
התפצלות משולשת לכול הכיוונים
זהו חוק השלוש הוא חוק קדוש
ודוחף לחיבור חדש ומקודש
בכול מצב והמהופך
יש מצב שלישי
בהיותו האפשרי כמו שלושת
המצבים של המודעות
שלוש קרנות בריאה
שלושה צבעים יסודיים
מזלות פעילים קבועים ומשתנים
שלושת פני האלוהים
בכול הן נמצאות
השלוש הן חקוקות בשילוש יש עוצמה
כי הוא הינו אחד ובאותו זמן
גם שניים ושלושה
בשלושה אבות דברה תורה
בהשראה שלוש קדושות
וככה נותנים בראש למצוא שלוש קדוש
Remind
קטסטרופה = קטה - סטרופה
קטה - אסון
סטרופה - הזדמנות
קטסטרופה = אסון שהנו הזדמנות
(מתורגם מסינית )
灾难
הגורם השלישי
ימים מספר שלוש
בתוך האטום ניתן לראות את העוצמה המשולשת היסודית הנמצאת בשילוש אלקטרון ופרוטון וניטרון.
אנשים שנולדו בתאריך משולש - 3
של חיובי ושלילי ומנטרל, והמנטרל הזה הוא גם מאחד ומשלים ומווסת ומחבר ומאזן את שני ההיבטים
הברורים בעולם החומרי של ההופעות הנגלות אותו אנחנו רואים וחשים. בין מים חמים למים קרים יש מים פושרים,
ולפיכך הכוח המתווך באמצע של שני ההיבטים הקיצוניים הוא הכוח השלישי הנמצא כמחבר יסודי בתופעות החיים.
מופיע כאן כאנרגיה אשר באה ומגיעה מן הבריאה, וקרן הבריאה הזאת המשולשת מופיעה ובאה בעוצמה ומכילה בראשונה
את הקרן הנעלה, ואת הקרן השנייה היא התחזוקה המבססת המטפלת המזינה המארגנת
ובקרן השלישית הזניחות המתכלה הזמנית המעלימה.
ואשר יחד הן שלושה כוחות ושלושת העוצמות של החיים היוצרים ההורסים והמאזנים אותנו כל הזמן.
במיוחד שזה גם יום שלישי מאפשרים לעשות דברים חדשים של שיתוף פעולה
וזה זמן טוב להרבה דברים שנדחו ועכשיו הגיע הזמן המתאים להם.
יינטו לאהוב שיתופי פעולה ויינטו להיות חברותיים
ומעדיפים לא להיות לבד בפעילויות שהם עושים.
יאהבו מאד את הטבע ויחושו קרובים לגאיה אלת האדמה
ובימים אלו שלושת צבעי היסוד יזהרו ברקיע האנושות כטרילוגיה של הרמוניה והשלמה.
Remind
מאונך-אלכסוני-מאוזן , ריק-מחצית-מלא , לידה-חיים-מוות , גרעין-מעטפת-קרום
משדר-מוליך-קולט , גוף-נשמה-רוח , גז-מוצק-נוזל , חם-פושר-קר , פעיל-קבוע-משתנה
נעלה-תחזוקה-מתכלה , אלקטרון-ניטרון-פרוטון , דם-עצבים-עצמות , גרעין-ציפה-קליפה
יבש-רטוב-לח , גבוה-ממוצע-נמוך , למעלה-אמצע-למטה , שלילי-מנטרל-חיובי , המודל האנושי : 1-2-3 , מודע-1/2 מודע-תת מודע.
ימים ואנשים עם "טבע מספרי משולש"
דוגמאות לחוק השלוש :
החוקים הקוסמיים
1-2-3
החוקים הקוסמיים הם הקידוד המספרי של כל הקיים הנגלה והנמצא.
בחוקים הקוסמיים אפשר להגיד שהמספר אפס מתאר את הבריאה
בכוליותה השלמה השקטה והמוחלטת..
ואשר מתוכה בקע בקול רעש של מפץ גדול האחד המוחלט שאנחנו בעולם האנשים נוהגים לקרוא לו
"אלוהים" האחד השלם הפורץ כמו חץ שלוח וחד כי הוא האחד, כלומר : א – חד.
האות א' היא גם הראשונה באלף בית וגם במילה אלוהים, ומספרה הגימטרי של האות א' – 1.
ואז אחרי האות א' במילה א-חד יש 'חד' וזה מה שמתאר יותר מכול את החדות הנחושה להגיע למטרתה ,
זוהי החדות שיש במספר הראשוני הזה – האחד הפורץ ומגלה ויוצר אזורי בריאה חדשים.
אז,
יש אחד ויש רבים כמו גם שמים זרועי כוכבים וגוף האדם אשר יש בו תאים ובים יש גלים כי אינספור דוגמאות לאחד ורבים.
האחד ביחד עם זוגתו כמו אלוהים ובריאתו יוצרים את החוק השני
אשר מייצגת הספרה שתיים – 2,
ומתוך חדותו ואחדותו של האחד בוקע עיגול אשר יותר את הספרה השנייה
ובעוד האחד הוא זכרי וחד השתיים היא נקבית ויוצרת הפרייה
והיא ניצבת ליד האחד בהכלה ומשמשת קרקע יציבה לחיבורים חדשים ולגדילה עם תוספת מוספת
קדושה כמו הכלתה של המכהנת אשר הקודש ביתה.
כי שתיים זה חוק בסיסי
וזה חשוב כי את הכול כאן באופן ברור ניתן לחלק לשתיים :
את הנקבי והזכרי את הקיץ והחורף השחור והלבן , כן ולא וחם וקר וגבוה ונמוך ויבש ורטוב
שניים שניים ברא אותנו ונכנסנו לתיבה, זוגות או זוגיים כי מתוך השניים יוצאים שלושה
וכך נוצרו השלישיות בחוק השלישי - 3
בין החם לקר נמצא הפושר ובין האדום לכחול יש סגול מחבר
השילוש הוא קדוש ועוצמתי וכמו העוצמה שיש במשולש
כך השלוש מחבר מאז ומעולם בכול פעולה והופעה ובין הנעלה למתכלה נמצאת התחזוקה
ובין הכוח הבורא והיוצר לכוח ההורס והמכלה נמצאת העוצמה המווסתת המאזנת
בכול השילושים הקדושים כמו ברהמה – וישנו - שיבא, אברהם ויצחק ויעקב,
האב והבן ורוח הקודש, איזיס ואוזיריס וחו'ר.
ובקלף השלישי זוהי פלנטה ארץ היא גאיה אלת האדמה היוצרת חיבור בין אלוהים לבריאה
ובין הנסתר לנגלה ונותנת בית לילדי האדם בגוף פיזי מתכלה ולנשמה שהיא בתחזוקה
ולרוח הנצחית אשר מקורה באחד המוחלט הנעלה.
אפרת Remind לביא
חוק השלוש – 3 הוא לא פשוט להתבוננות...
המוחות האנושיים נוטים בקלות לחלוקה
לשני מוקדים ברורים של חלקים ראשיים
והם - החלקים ה 'ראשיים' הללו, אמנם נמצאים ב 'ראש' שלנו.
המוח האדום של מרכז התנועה ממהר לרשום במרכז השכלי הלבן או לקרוא מתוך הרישומים שלו את כל מה שרשום ונרשם... ומייד אנחנו ביחד עם שני המוחות הראשיים הפעילים, תופסים ולוקחים צד, מחליטים שאנחנו עם המחנה הימני או השמאלי...בעד זה וזאת או נגד ההוא...
מעדיפים להצטרף אל אחד מן המחנות, המפלגות, הסיעות, או הדעות.. תומכים או ב, אמא או באבא, או בעצמנו או באחר...
כאילו משהו מכריח אותנו לתפוס צד אחד, להתבסס בעמדה צרה,
מתוך הקושי של התודעה להתבונן בתמונה רחבה
להוסיף עוד נתח וגוון
לראות את קו החיבור בין השחור והלבן
את שני הצדדים של המטבע והקו המחבר אותם...
המקווקו קווים בולטים
(הם נמצאים שם בשביל חוש המישוש של אנשים עיוורים)
אותו קו שלישי מחבר הכרחי
שיש בין כל שני קצוות, זה שיכול להכיל דבר והיפוכו,
ולמצוא את המפייס, המאזן אשר את שני הצדדים מקשר ובין שני קולות מתקשר.
בין המוחות או המרכזים יהיה זה הכחול של האינסטינקט ואשר הוא גם המחבר אל המרכזים הגבוהים (רגשי + מיני-יצירתי) ובעוד המוח של המרכז השכלי הלבן והמוח של המרכז המוטורי-תנועתי האדום יכולים לשגע אותנו בוויכוחים וביכולתם להזדהות הזדהות מוחלטת עם אחד משני הצדדים, וזוהי הזדהות עם דעות נחרטות מבוססות... בין שני אלו יכול להופיע דבר חדש
איכות מאזנת נעימה,
מקורה לא בדעה צרה חרוטה אלא בתודעה רחבה חדשה.
בעזרת היכולת שלנו לאחוז את מוט ההיגוי ולכוון את התודעה
אנחנו יכולים להירגע, להוסיף שקט ואפילו מודעות
ובתודעה עם קצת יותר ערות
להוביל את המרכבה.
על זה מדברת כל העבודה של ההתבוננות,
על יצירתו של 'אני-מתבונן', פרש-רכב
זה אשר יכול להיות המקשר והמחבר והמאזן
בין האישיות החיצונית למהות הפנימית.
וכך יש לנו כאן שלושה חלקים עיקריים :
החלק הראשון הברור והצעקני הרועש והבולט החיצוני
הוא החלק של האישיות המלאה בכול אותם 'אניים' מגוונים,
מלאי מורכב של חלקים דרקוניים
אצל חלק מאיתנו בולטים אחדים ואילו אצל חלקנו אחרים,
אך הם כולם קיימים בכולנו באחוזים שונים, על-פי מה שנוצר בתוכנו מתוקף תולדות החיים.
החלק הפנימי הוא המהות המחוברת אל האחדות
והיא פיסת נצחיות
היא נמצאת שם עבורנו מחכה בשקט ודממה
רק ש, אנחנו לא ממש נמצאים עבורה.
כי אנחנו כל הזמן מורגלים לנהות אחר ה 'אניים' הרעשנים החיצונים...
ויש את החיבור המאזן של החלק השלישי,
זה שמחבר בין הפנימי לחיצוני,
זה הנוצר מתוך המאמצים ועל-המאמצים שלנו להתבונן בעצמנו, לגלות את המכניות המנהלת את אישיותנו,
ותוך כדי הרבה מאוד רגעים וזמנים של מאמצי התבוננות
נוצר בתוכנו 'אני' נוסף, הוא 'אני-תודעתי' או 'אני-מתבונן'
שיש לו אפשרות לראות יותר
מצד אחד הוא זוכר את המהות וחש בנוכחות,
ומן הצד השני הוא רואה את האישיות
וכך נוצר חיבור אשר מוביל למודעות,
ליכולת שלנו לראות את עצמנו
לא רק בתור 'אני-צודק' ואילו 'הם טועים'
או, 'אני-חכם' ו 'הם-טיפשים'
או, 'אני-מודע' ו 'הם-מכאניים וישנים'...
או, 'אני-מורה' ו 'הם-תלמידים'...
או, 'אני-בריא' ו 'הם-חולים'... וכן הלאה..
מתוך ה 'אני-תודעתי' או ה 'אני-המתבונן'
אנחנו יכולים לראות ש,
בין חכמה לטיפשות יש את היכולת ללמוד
בין מודעות לערות יש את תהליך ההתפתחות
בין מורה לתלמידים יש את המורה האמתי אשר לומד/ת מכול תלמיד/ה ("מכול מלמדיי השכלתי ומתלמידיי יותר מכולם" : 'מסכת תענית')
בין הבריאות למחלה יש את דרך החיים שהיא תהליך מבריא ואת תהליך ההחלמה מהמחלה..
ההתמקדות אמורה להיות מתוך החלק השלישי המפייס המאזן
המייצר והמחזק את ה 'אני-התודעתי' ה 'אני-המתבונן',
על-ידי היכולת שלנו להתבונן ואימון בתרגולי התבוננות
אנו מלמדים את עצמנו להתבונן בצורה נקייה וטהורה יותר ויותר
כי בדרך כלל באופן מכאני המוחות הראשיים (האדום התנועתי והלבן השכלי)
לא מתבוננים, הם נוטים 'לקפוץ להסקת מסקנות' ומדביקים מדבקות..
אך אם אנחנו משנים הילוך תודעתי
ובאותם הרגעים את עצמנו זוכרים
מוט ההיגוי של המרכבה האנושית אשר נמצא בידנו ובשליטתנו הפוטנציאלית...
אם אנחנו בו אוחזים,
אנחנו יכולים להיות קצת יותר מודעים -
להכניס לתודעה עוד גוון ומחשבה
במקום רק שחור לבן, או אדום לבן
לשים גם כחול או ירוק...
לראות שיש קו חיבור מפייס בין כל שתי דעות מנוגדות
ולהשתמש באופן פעיל בחוק השלוש.
וכך, אם תודעתנו לא מפוצלת אלא במוט ההיגוי של התודעה המשולשת היא אוחזת
אז אנחנו מחוברים אל המהות, שמקורה אחדות, והשלוש והאחד הם חיבור של חוק האחד
כי האחדות והמוחלט מפוצלים בקרן הבריאה לשלושה כוחות יוצרים בוראים
הכוח הבורא, הכוח ההורס והכוח המאזן המפייס.
נ.ב :
בתמונה קלף טארוט מספר 3 - גאיה אלת האדמה
וקלף טארוט מספר 7 של הרכב הכחול הפרש של המרכבה
וסמל השילוש של הצבעים.